Coś na temat: Odrzucenia



Hejka, kochani dziś Przygotowałam dla was Specjalny Post o Odrzuceniu !!!!

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiracje



W tym poście Nie mam zamiaru mówić Wam co macie robić ani nic z tych rzeczy tylko chodzi mi oto aby pokazać jak wiele osób krzywdzi nieświadomie lub  świadomie  osoby które tak naprawdę niczego nie zrobiły.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiracje


Osoby , które doznały odrzucenia lub osamotnienia naprawdę cierpią chodź może tego nie pokazują ale ich to w głębi duszy naprawdę boli, czują smutek i brak akceptacji. 

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiracje

 Odrzucona osoba od grupy społecznej naprawdę cierpi ,wiem że sama nie zmienię świata ale sami jak widzicie osobę samotną ,odrzuconą naprawdę nie bójcie się podejść i zagadać do takie osoby są to często bardzo wartościowi i sympatyczni ludzie.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiracje

Może ten post naprawdę nikogo nie zainteresuje bo przecież to go nie dotyczy, ale pomyślcie sami czy nigdy nie odzuciłem/am nikogo czy nigdy z nikogo się nie śmiałam 
no właśnie.... A jak widzisz samotną osobę na ławce szkolnej z której grupka rówieśników się śmieje co robisz no własnie nic nie robisz bo udajesz ,że tego nie ma, że go to nie boli bo przecież krzywdy mu nie robią właśnie ,robią i to ogromną taką  która zostanie na bardzo długo :(  



Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiracje


Sama bardzo często się zastanawiam co sama mogę zrobić aby pomóc, ostatni po moich długich przemyśleniach doszła do wniosku że takiej osobie jest potrzebna tylko rozmowa i kilka dobrych słów  to tak nie wiele a jak "trudno" wykonać :(
Ostatnio nawiązałam relacje z chłopcem z równoległej klasy który jest naprawdę bardzo samotny 
nikt go nie lubi , każdy udaje że go nie ma, to takie smutne, ale kilka dobrych słów potrafi wiele :)

Wyciągając refleksie z dzisiejszego mojego postu, kilka miłych słów są dla takiej osoby naprawdę bardzo cenne, krótka rozmowa nic nie kosztuje a jak wiele daje.Niech każdy się zastanowi co może zrobić dla takiej osoby. 

To już koniec dzisiejszego postu zachęcam do zmiany swojego postępowania i do następnego postu, jeśli masz pomysł jak można zwalczać tego typu zachowania napisz w komentarzu  :) 

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. W końcu jakiś cenny post na wszystkich blogach pisze się tylko o ubraniach i kosmetykach. Myślę że nie każdy ma odwagę albo ochotę pomagać innym. Naprawdę mało jest takiego czegoś w internecie. To fajnie ze poruszasz takie tematy i dajesz innym do myślenia, bo nawet brak reakcji na przemoc psychiczną czy odrzucenie może być krzywdą.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny temat na post, aż się miło czytało. pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapatrzeni w siebie często nie widzimy, że nawet ktoś nam bliski czuję się odrzucony...

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post , miło mi się go czytało.
    Masz piękne nastawienie.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ale miły post. Ja chodze do czwartej klasy i jestem ani nie popularna ani nie odrzucana. Nikt się mnie nie czepia ale tez nikogo nie zachwycam. Trzymam się z moją przyjaciółką Kasią i ... mam dużo koleżanek i kolegów.

    to bardzo miłe z twojej strony, że chcesz pomóc słabszym, odważna jesteś a to się ceni :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że masz swoją taką psiapsiułkę z którą możesz porozmawiać :)

      Usuń
  6. Post jest naprawde prawdziwy i dobrze napisany, zgadzam sie ze wszystkim <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumieją to tylko te osoby, które miały taki sam problem. Taka prawda.
    Staram się nie ignorować, kiedy widzę, że ktoś siedzi tylko sam.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że są też takie osoby które widzą ten problem i nie boją się o nim rozmawiać :)

      Usuń
  8. Podoba mi się sposób w jaki piszesz. Szkoda, że tak wiele ludzi nie rozumie co to jest odrzucenie, gdyby sami doświadczyli tego uczucia to może zachowywaliby się inaczej w stosunku do ludzi, którzy z jakiegoś powodu im nie pasują i wedłuch nich nie zasługują na to żeby należeć do jakieś grupy. Traktujmy innych tak, jak sami byśmy chcieli być traktowani.
    pozdrawiam i życze miłego dnia :*
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane ;)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie ;)
    https://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację ktoś odtracony cierpi :/ Dobrze, że poruszyłaś ten temat.
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie nie lubię tego, że często nieśmiałe osoby z góry się skreśla, pomija czy uznaje za nudne, nie warte jakiejkolwiek naszej uwagi. Najczęściej jak ktoś się do nich odezwie, to po to, by spytać o zadanie domowe, o to co akurat robimy na lekcji lub czy wyślą nam notatki, bo im się nie chciało przepisywać. Sama miałam parę takich sytuacji i mnie takie zachowanie strasznie irytuje. Ja staram się nie oceniać znajomych z klasy z góry, ale też nie zawsze ze wszystkimi rozmawiam, bo po prostu nie wiem o czym. Wydaje mi się, że jest też coś takiego jak osoby nieśmiałe, ale chcące nawiązać znajomości (np. ja) i te, które nawet nie próbują nawiązać jakiegokolwiek kontaktu. Ja rozmawiam z koleżanką z klasy, która sama raczej się do nikogo nie odezwie, ale gdy się do niej zagadnie, to naprawdę miło się z nią gada, ale mam też kolegę, który po wyjściu z klasy zakłada słuchawki na uszy i gapi się w telefon przez 10 minut kompletnie niezainteresowany tym, co się dzieje wokół. No i jak tu próbować zagadnąć taką osobę? Mądry post, może ludzie kiedyś zauważą te "szare osoby" i dadzą im szansę.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku naprawdę doceniam że przeczytałaś mój post.

    OdpowiedzUsuń