Co sądzisz na temat: Życia Gwiazd # Nowa Seria

Dziś  postanowiłam ulepszyć w pewny sposób moją serię "Coś na temat" . Ulepszenie bardziej zmiana ma polegać na tym ,że ja pisze post co ja sądzę na dany temat a wy mi piszecie w komentarzach swoje zdanie.
Myślę ,że te tematy które wybiorę będą Wam się podobać i liczę na zaangażowanie w komentarzach
Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration

No to skoro wszystko wyjaśniłam to bym chciała przejść do postu, wiec co sądzę o życiu gwiazd.
To wszystko zależy o kogo chodzi bo jeżeli mam mówić na temat gwiazd, których nie lubię wolę się nie wypowiadać niż mówić rzeczy nie korzystne dla tej osoby ale jeżeli mam mówić o swoim ulubionych gwiazdach to jednak sprawia mi to przyjemność gdy ktoś mnie zrozumie o czym mówię.
Ogólnie to nie siedzę cały dzień przed komputerem i śledzę życia celebrytów tylko sprawdzam rzeczy dla mnie istotne.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration


Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration
(nie wiem dlaczego wybrałam ten obrazek ale jakoś tak mi się spodobał)



Dobra ja wszystko powiedziałam co miałam powiedzieć teraz czekam na waszą kolej.
Podawajcie mi tematy na które byście chcieli mi opowiedzieć !!
Już nie długo kolejny post !!



Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. No mnie to nie obchodzą gwiazdy, bo są nudne. No chyba że romansiki i rozwody :D W sumie to nie wiem co mam jeszcze powiedzieć co sądzę o życiu gwiazd, ponieważ mnie ten temat a raczej te tematy nie interesują, wolę pyrki :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah ja nigdy się nie interesowałam gwizdami ani jedną :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie interesowało mnie to nigdy xd Ewentualnie śmierci jakiś tam sławnych osób
    U nas rozdanie na blogu, może wpadniesz?
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie interesują tylko wybrane, ulubione gwiazdy, które coś dla mnie znaczą.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak, że jak oglądam jakiś film i spodoba mi się jakiś aktor to od razu mam go na Snapchat'cie i Instargram'ie hahh Ostatnio tak miałam z Zac'kiem Efronem :')
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń