Niespodzianka Gotowa /Konkurs/

Hej kochani, dziś wyczekana niespodzianka. 





Jutro moje urodziny więc dziś obiecana niespodzianka.(dla niewtajemniczonych Niespodzianka)

Przygotowałam dla was dwie  rzeczy + konkurs w jednym poście.Pierwszą rzeczą DIY





  1. Farby
  2. Nożyczki
  3. Pinezki 
  4. Butelki po szamponie 
Najpierw  musimy sobie przygotować potrzebne rzeczy. Następnie powinniśmy umyć butelkę bo ma mnóstwo bakterii Następnie wycinamy wzorki według uznania. Gdy już mamy wszystko zrobione nakładamy warstwę "wstępną" wybranego koloru a potem drugą warstwę aby kolor był efektowniejszy.A gdy już wszystko wyschnie wbijamy pinezkę lub taśmę dwustronną aby przykleić do tablicy korkowej lub ściany.A na końcu wkładamy kredki i wszystko GOTOWE !!!!







Drugą częścią tego postu jest kilka trików urodowych , które sama stosuję albo znalazłam w internecie lub w gazetach.

Najpierw zacznę od pokazania kilka sposobów na na mocniejsze włosy.



1.Pierwszym sprawdzonym sposobem jest- masaż głowy dla objętości włosów.
Masaż pozwala cebulkom włosów na pobudzenie i  szybki rozwój .

2.Sposobem na nie zniszczone włosy jest kupywanie samych naturalnych produktów (szamponów, odżywek, i wiele innych ) ostatnio sama zaczełam zwracać uwagę na to co kupuję. Coraz więcej można w sklepach zobaczyć z naruralnego pochodzenia.

3.Trzecim i ostatnim sposobem jest zamoczenie końcówek w bardzo zimnej wodzie, pomaga to w regeneracji zniszczonych końcówek.


1.Bardzo polecam oliwę z oliwek działa to  na twarz kojąco oraz odmładzająco, wygładzająco i przeciwzapalnie jak sami widzicie same zalety.

2."Lodowy masaż" sama tego nigdy nie robiłam ale wyczytałam ,że działa to  odświeżająco, wygładzająco, poprawia ukrwienie skóry i ujędrnia. Nie dokońca jestem pewna czy to tak napewno działa ale mam nadzieję ,że będzie się sprawdzać.

1.Bardzo polecam witaminę A na wszystko ,dobra jest na krem pod oczy, krem do stóp i dłoni oraz  oczywiście świetnie regeneruje jak i  nawilża

 2.Peeling kawowy- Fusy po kawie świetnie wygładzają ciało, dodatkowo peeling kawowy pomaga w walce z cellulitem. 



Tak jak sami widzicie mamy mnóstwo sposobów na piękny wygląd skóry jak i włosów 
Może macie jakieś sprawdzone sposoby na poprawę kondycji naszych włosów. 





Przygotowałam dla Was konkurs zasady są naprawdę bardzo proste. Nagrody nie są rzeczowe ale dla rozwijającego bloga to będzie wielki krok w przód. No to może powiem o wygranej.Osoba która odpowie na 4 pytań poprawnie w komentarzach będzie "reklamowana" na dość znanym blogu, mojej przyjaciółki ponieważ jak sami widzicie ja sama zaczynam i by to nie miało sensu. 


  1. Odpowiedź musi być w pełni poprawna
  2. Odpowiedzi znajdziecie na moim blogu lub na blogu mojej przyjaciółki (linki podam później)
  3. Każdy błąd będzie traktowany jako zła odpowiedź 
  4. Raz można tylko udzielić odpowiedzi 
  5. Wyniki konkursu podam za tydzień ( 07.10.16) na moim blogu 
  6. NAGRODĄ: Jest "reklama" na blogu mojej przyjaciółki przez trzy posty, szczegóły podam w e-mailu 
  7. W komentarzu zostaw swój e-mail.
  8. Do wygranej osoby napisze na e-mila jeżeli nie odpisze szansa przepadła na reklamę bloga 
  9. Wszystkie szczegółowe informacje wyśle w e-mailu.
  1. Od kiedy prowadzę bloga i  kiedy dodałam pierwszy post? 
  2. Moja pierwsza nazwa bloga?

   PYTANIA DO BLOGA OLII

  1. Jaka była pierwsza seria ?
  2. Ile zrobiła postów  DIY i Post o: ....?

Pytania jak sami widzicie nie są trudne,łatwo jest na nie odpowiedzieć link bo bloga mojej przyjaciółki.

Mam nadzieje że post Niespodzianka wam się podoba i że zostaniecie ze mną na dłużej !!!!
Niedługo kolejny post a ja idę świętować urodziny :)
A jak post Ci się spodobał i chciałbyś więcej tego typu postów poprostu napisz jestem otwarta na sugestie :)







Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Fajny blog :)

    może wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam https://katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam dużo robię z włosami :) nagrodĄ a nie OM :) pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. No wreszcie kolejny pościk no już się nie mogłam doczekać <3 !! uwielbiam twojego bloga! Świetne lifehacki, serioo! No to w takim razie odpowiem na pytanka:

    Twoje pytanka:

    1. Od kiedy prowadzę bloga i kiedy pojawił się pierwszy post?
    Prowadzisz bloga od końca sierpnia (30) a tak naprawdę to miałaś bloga już w czerwcu ale nie wiem czemu zrezygnowałaś, nie komentowałam postów, bo nie miałam jeszcze wtedy konta na google. Odkryłam Cię przypadkowo, jak zareklamowałas się na innym blogu, i wiedziałam wtedy, że pomimo tego, że nie ma poprzednich postów to to jest twój blog!!!!!!!

    2. pierwsza nazwa bloga?
    Only dreams było zawsze.

    Pytania twojej koleżanki

    1. Jaka była pierwsza seria?
    15 faktów o mnie

    2. Ile zrobiła diy i post o?
    DIY: 8 post o: 3 ale planuje więcej, z tego co czytałam

    twój blog podoba mi się bardzo bardzo i nie napisałam tych odpowiedzi, by się zareklamować, bo nie mam bloga, więc nie potrzebuję mieć nawet tej reklamacji czy coś. Ale pomysl genialny!!!!!!!!!!!!!

    Jak fajnie, że masz głowę pełną pomysłów, już nie mogę doczekać się kolejnych postów w twoim wykonaniu, jesteś najlepsza <3

    Mam nadzieję, że kolejny post już niedługo, WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Zdrówka i szczęścia! Uwielbiam twój blog <33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku naprawdę nie wiem co mam powiedzieć, widzę że naprawdę czytasz mojego bloga a nie tak jak to niektórzy tylko piszą komentarz super blog i tak naprawdę ich to nie interesuje o czym pisze i jak pisze a ty naprawdę to czytasz i jestem Ci bardzo wdzięczna że jest taka osoba która czyta mojego bloga.Dziekuje Kochana

      Usuń
  4. Życzę wszystkim powodzenia :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Prowadzisz bloga od 30 sierpnia i wtedy dodałaś
    2. Only dreams było zawsze, przedtem też miałaś bloga, ale chyba nie czytałam.

    1. 15 faktów o mnie
    2. 8 DIY i 3 postów o (wsuwkach, wodzie, liczbach)

    maciubawiktoria@gmail.com

    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, widzę, że masz potencjał, oby tak dalej!

    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń