Informacja + Fryzury


Hej, no więc tak dziś zacznę od przeprosin.Ostatni post pojawił się bardzo dawno temu ponieważ 

jakoś tak to wyszło że nie miałam czasu albo nie było mi po drodze. Sami rozumiecie szkoła i te 

sprawy. Aby nie przedłużać przejdę do właściwego postu jakim są fryzury.




Fryzur mamy naprawdę dużo, każdy może wybrać coś dla siebie na przykład jedni lubią delikatne 

spięcia a inni szalone warkocze .To tylko kwestia upodobań dziś mam zamiar pokazać Wam kilka 

naprawdę fajnych fryzurek które naprawdę bardzo lubię albo mi się podobają.

1. Kucyk
***


Lubię tą fryzurę ponieważ jest wygodna i prosta w wykonaniu

Jako że ja nie mam zdolności do robienia fryzur to kucyk jest dla mnie poprostu idealny.

2. Niechlujny kok
***


Teraz coraz więcej dziewczyn nosi koka a zwłaszcza tego niechlujnego bardzo mi się on podoba ale jako ze mam cieniowania włosy u mnie to nie wygląda tak efektownie.

3. Dwa warkocze
***


Dwa warkoczyki kojarzą mi się z przedszkolem jak miałam włosy mega długie i grube. Ale teraz nadal je lubię robić bo to tak słodko się wygląda
****
To na tyle dzisiejszego postu mam nadzieję że się podoba a jeśli tak to koniecznie zostaw po sobie ślad.

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. super, również lubie kucyka wygodna opcja i pasuje do wszystkiego :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń