Coś na temat: Bloga

Hejka, kochani dziś przychodzę do Was z nową serią "Coś na temat".
 Seria ma za zadanie pokazać co różni ludzie mają do powiedzenia a w szczególności co ja myślę na różne  tematy. Mam nadzieję ,że seria Wam się spodoba. 
Bez przedłużania Zapraszam!!!!





No to tak moim zdaniem blog jest odzwierciedleniem naszego charakteru. 
Na blogu powinniśmy pisać to co tak naprawę nas interesuje oraz co lubimy robić w wolnym czasie .Dużo ludzi na blogu udaje tych ,którymi nie są. 
Ja bardzo staram się pisać tak jak uważam i pokazywać innym ludziom że każdy ma różny punkt widzenia i ,że nie warto jest się zamykać na sugestie innych ludzi (właśnie między innymi powstała ta seria). 
Wracając do tematu bloga uważam że jest to fajny sposób na powiedzenie swojego "ja".
Nie rozumiem ludzi którzy hejtują blogerów. Bardzo lubię czytać inne blogi oraz pisać posty. :) 

Już za trzy dni Niespodzianka!!!!!!
Niedługo  pojawi się nowy post z tej serii.
Piszcie w komentarzach na jaki temat chcecie post z nowej serii. 
Zapraszam do komentowania!!!!!

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Bardzo fajna seria! Opowiedz nam o swoich przyjaciółkach! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, nie mogę się doczekać niespodzianki ;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zainteresowana bardzo :D !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo zainteresowana tą serią , ciekawy pomysł.
    czekam na kolejny post z tej seri :)'Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie super! Ale bym chciała poczytać następne posty, bardzo fajnie piszesz, fajny styl. Obserwuję bez zastanowienia, bo widzę, że blog przewspaniały jak autorka i będzie się działo! Super!!!!!!!! Koniecznie dawaj tą niespodziankę, bo ciekawość mnie zżera! śliczny blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku naprawdę bardzo dziękuję.
    Nie wiesz jak mi się miło zrobiło gdy to przeczytałam jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna seria ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow... kochana tu dopiero widać pasję!
    Uważam, że ta seria jest świetnym pomysłem.
    A co powiesz o odpowiadniu na pytania? np. LBA albo jakimś tagu?
    Zostaję po więcej :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Super blog ;)
    Pytałaś o wspólną obs, ja już zaczęłam i liczę na rewanż :)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na serię :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadza się, blog to odzwierciedlenie nas. a hejterami nie ma co się przejmować ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy następny post!!!!!!!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog to super sprawa jeśli ma się na niego pomysł i nie pisze o tym samym co się zobaczyły parę dni temu u kogoś :p

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń